-

År 2009 så..
Vad hade du för hårfärg - ljusbrunt/mörkbrunt
Hur lång var du – 1.63
Vem var du kär i - två pers
Hade du nån pojk-/flickvän –  ohyes
Vad brukade du göra på fritiden – umgås med vännerna mest
Vilka umgicks du med –  maja, anna & sascha mest
Var allt bättre då – vissa saker ja
Skulle du vilja gå tillbaks dit – till sommaren 2009 så ja
Har du förändrats – det har jag antagligen

NU:

Vad har du för hårfärg – mörkbrunt
Hur lång är du? – 1.65
Vem är du kär i – ingen
Har du nån pojk-,/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden – ute/vänner/ träning nu
Vilka umgås du med – maja, sascha, freddy, jennifer m flera
Hur ser du ut? – rätt kort, brunt hår..?

Har du:
Kysst någon – ja
Sovit brevid någon med samma kön – ja det har jag
Sovit brevid nån med motsatt kön – ja det har jag
Slagit ner nån – haha nej
Ljugit för en bra vän – nej
Svikit någon – det kanske jag har..

Vem:
Skrev du senast till på msn – sebbe
Kramade du senast – sascha
Sov du hos senast – ronya
Vill du vara just nu - mig själv..?
Ringde dig senast - mamma
Drack du senast – cider
Köpte du senast – godis
Gjorde du igår – skolan och sen ute på kvällen
Ska du göra imorn – ingen aning
Vill du göra just nu – duscha
Åt du senast – middag igår
Är närmast dig - freddy & maja
Du har sårat nån så den började gråta – jag vet inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ohja..

Ärlighet:
Du har gjort något som du lovat nån annan att inte göra – kanske
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – ja
Jag har smugit ut utan lov - haha nej tror inte det
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om – ja
Jag har fuskat i ett spel – nej
Jag har struntat i ett prov - nej

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – nej
Jag har druckit alkohol – ja men bara cider
Jag har tagit mediciner mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – har jag nog
Jag har vaknat gråtande – ja..
Jag har somnat gråtande – ja, om jag har..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - ohyes
Jag har sett någon dö - nej
Någon du har känt som nyligen som dött - ja.. 4 pers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0