Grillning

Jani, det blev grillning igår iallafall. Åkte hem till maja, och sen gick vi ut och mötte sascha & anton. Sedan kom robin och vi är no lifers så vi grillade på våran skolgård, för att det började regna.. Massa korv och sådant, mycket trevligt. Sedan kom även theo och efter så träffade vi jeppe & aksel. Sedan sov jag hos maja, vilket jag ska göra ikväll igen, och det blir säkert mys.. Hon och jag såg Ciao Bella igårkväll och den var rätt bra. Vi somnade runt fyra, och gjorde massa kul. Vi ringde folk men alla låg och sov.. Så det va inte kul, haha. Nu kommer det massa bilder från gårdagen & ikväll ska jag o maja antagligen träffa Aksel, sen vet jag inte mer. Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0