Herreguuud..

sara om Fick med mig hem:
gumman man köper inte fondation och puder strax innan sommaren.. :/ FÖRSTÖR HUDEN

Haha har du något fel i huvudet eller?. Du har ingen aning om vad jag ska ha det till aight? Det är nämligen så att jag ska ha det i helgen för att det händer en massa saker. Jag använder inte det på sommaren, och jag vet mycket väl att det förstör huden. Kan du SNÄLLA ta och skaffa dig ett liv och sluta kommentera min blogg, för du framstår som största idioten. Herregud, lägg ner din tid på något annat. Du tjänar inte ett skit på att kommentera massa skit på min blogg om och om igen! Det är skrattretande så som du håller på. Sluta läs min blogg & lägg ner att vara så otroligt patetisk. Det är bara så omoget att skriva onödiga kommentarer. Skärp dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0