På söndag 11.00

Så står jag i en kyrka med massa folk. För då konfimeras jag och jag ska sjunga solo själv i en låt. Det kan man kalla läskigt, jag är super nervös redan nu. Kan i stort sätt hela låten men tänk om jag typ.. Glömmer bort texten, förstår ni hur hemskt det skulle bli, haha! You Found Me - The Fray blev mitt val. Den låten har varit så otroligt viktig för mig, och den är så fin.. Jag älskar den & tröttnar aldrig på den. Så de här dagarna fram till lördag måste jag öva, öva, öva. För då ska vi vara i kyrkan innan nio på morgonen för att ta foto & för att öva en sista gång. Ajaj, jobbigt menmen.. Det kommer bli super! Man ska inte klaga för detta har jag valt själv.  Vi hörs imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0