Test lr något

Lovar du att vara ärlig?: Jadå
Du heter: Jaqueline Rydahl
Smeknamn: Jaqie / Jaqe
Låt du lyssnar på just nu: Some Say - Sum 41
Beroende av: Hm.. Musik & mobil
Vem behöver du mest just nu?: Freddy
Vad tror folk om dig?: Haha ingen aning
Vad får du oftast komplimanger för?: Perfekt hud
Vad säger du för att imponera på någon?: Eh..?
Hur imponerar man på dig?: Charm
Brukar du skratta för dig själv?: Det händer
Vad står det i ditt senast inkomna?: Okej :) <3
Vart bor du? Södermalm
Trivs du där? Absolut
Festar du mycket? Haha nej
Sprit, cider, vin eller öl: Cider & öl antar jag
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Pollen
Nästa mål i ditt liv: No Idea
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Ringde du senast: Melinda
Vad sa den du senast pratade med i telefonen med: Vill du ses?
Sover du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Yes
När mår du bra: Med mina vänners sällskap
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Vet inte, trött
Vanligaste färg på dina kläder: Rätt olika
Vad tycker du om: En massa
Är du aktiv i skolan?: Jag försöker iaf
Hade du en bra kväll igår?: Snarare skön
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du gå och lägga dig: Beror på om det är vardag lr helg
Är du blyg: Nja ibland kanske men jag är oftast social
Vill du hellre ha mail än brev: Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Yes det gör jag
Blir du lätt full?: -
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha ingen aning
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Lite kanske
Vad gör du imorgon: Skolan och sen antagligen träning
Födelsedag: 19 april
Ögonfärg: Brun/gröna
Hårfärg: Mörkbrunt

Kommentarer
Postat av: emilia svar

Haha tack :) du med! jag JAG VET DEN VAR GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYM :D :D :D :D

2010-05-09 @ 20:22:56
URL: http://emilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0