Måndag avklarad

Har ätit middag för en stund sedan, är så mätt att jag håller på att dö, haha. Nu sitter jag och lyssnar på musik, och tar det lugnt. Galet skönt att inte ha några läxor under den här veckan eller nästa, även om jag vet att jag måste plugga lite ändå.

Idag så var det en intressant dag i skolan, galet tråkigt måste jag erkänna, men vad gör man? Arbetsliv är inget roligt tema och det visste jag från början, men det är bara att stå ut. Hellre det än lektioner iallafall, så kan passa på att mobba alla som har skola påriktigt, hihi. Dessutom kan jag berätta att jag somnade runt ett/halvtvå inatt så det blev inte mer än 4/5 timmars sömn.. Ni anar inte hur trött jag är alltså! Stackars miiiig


Kommentarer
Postat av: Evi

Haha han är... hm. Jag är inte riktigt lika förtjust i honom... Haha.

Men vad sägs om att ses i veckan? Välj en dag <3

2010-11-08 @ 19:47:55
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0