One last kiss before I go

Hej på eeer! Har nyss ätit middag, och kom hem för en halvtimme sedan. Nathalie kom hit, jag fixade mig och sedan åkte vi in till stan. Awesome alltså, wiihi. Hon köpte ett par skor som jag har fast bruna, riktigt fina. Dessutom fikade vi också och jag åt toast, det är så sjukt gott. Skulle kunna leva på det, haha. Vilken liten tjockis jag är. Aja ska ut sen iallafall och träffa sascha, antagligen fler. Vet bara inte vem än, så det blir trevlans. Hörs lite senare I think och nu ska ni få se några bilder, nathalie tog tydligen min mobil och fotade sig själv och jag måste även påpeka att hon är så sjukt söt och blir alltid bra på bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0