-.-

Något jag HATAR hos mig själv är mitt äckliga tunna hår, det är så jävla fult. Jag är så avundsjuk på alla tjejer som har tjockt långt hår.. Det vill jag också ha, och det är seriöst min största önskan. För när man har såhär så kan man inte göra något med det, jag får inte tona det nu och det är fult, för jag har världens utväxt. Det ser stört ut, och jag har fått några tabletter som ska göra håret starkare å tjockare. Jo tjena va, jag skiter väl i om det blir det senare, jag vill att det ska bli det nu.. Asså åååh.. Varför kan inte jag ha tjockt, långt perfekt mörkbrunt hår. Jag vill inte se ut såhär, jag tänker liksom inte vänta tills nyår med att få tona om det, aldrig i livet. Ingen stor grej men för mig är de det. Har lust att raka av mig det, jag skämtar inte.

Förlåt är på så dåligt kom nyss hem, har tränat och jag ska hoppa in i duschen. Måste plugga, fyfan säger jag bara, HATAR äckel skolan. Negativt inlägg men låt mig, hejdå.


VARFÖR har inte jag sådär fint hår?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0