00.47

Godkväll.
Skriver lite vad jag gjorde i fredags och igår. Hm.. Som sagt fredagen spenderade jag med julia hos henne, vi laddade ner filmerna Sebbe & Eclipse. Jag dog halvt, taylor lautner är olagligt snygg, det är helt sjukt. Vi hade köpt godis, chips och sådant så det blev en tjockiskväll, haha. Vi var dessutom uppe till fem, klockan råkade liksom bli lite mycket. Men iallafall så vaknade vi runt 10 igår då, fixade oss, åkte in till stan för att julia skulle köpa lite saker, allting krånglade sig och ingenting gick bra. Jag åkte hem innan henne, var hemma ett par timmar och så drog jag hem till ronya strax innan åtta, hon och jag gick ut och började gå mot mariatorget. Ja men gissa vad? Då stöter vi på några killar, skitsnygga allihop, två av dem sätter sig brevid oss, och det var självklart för att vi satt på en bänk där. Alla deras kompisar står en bit längre bort, men dumma som vi är så garvar vi bara och ja.. En av killarna kommer fram, frågar lite saker sedan går han. Efter bara 2 min så går dem alla, och jag blir förkrossad, mötte alla deras blickar och ja, dem ville ju liksom något. Alltså, jag skulle göra vad som helst för att få deras nummer för tillfället, låter som värsta tönten men seriöst!! Blir ledsen av att snacka om det nu, HAHA. Men sedan mötte vi iallafall daniel, världens härligaste människa. Lallade runt lite i zinken, södra st och ja.. Kvällen slutade med en klass på macdonald's och massa härligt skratt.

Super långt inlägg, ingen kommer orka läsa.. Menmen


bild från i fredags påväg hem från skolan.. SNÖ -.-


julia ska sätta upp den på sin vägg.. åh fint


sjukt ball limosuin, man ser inte det så ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0