Ingen rubrik

Godkväll kan man väl säga.. Jag är trött och har inte gjort mycket alls, gick ut vid åtta och träffade anton, sedan skulle vi till St Eriksplan och träffa olivia och en annan tjej men lilla jag orkade inte. Så därför tog jag tunnelbanan hem och har roat mig med att kolla på tv. För första gången i mitt liv så såg jag något repris avsnitt av Paradise Hotel. Måste vara det mest meningslösa programmet någonsin, men det positiva är att det är sjukt snygga killar med, haha. Snacka om att vara uttråkad, jag kollar aldrig på sådant skit annars. Aja ska strax sova känner jag, ska bli skönt att krypa ner i min varma säng. Imorgon väntar det plugg så som; So, no och svenska. Toppen verkligen eller INTE. Nä nu ska jag inte skriva mer, vi hörs imorgon. Sleep tight


Mars last year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0