Klarar inte det här igen

Våran lilla historia är så jävla invecklad, det är svårt att förklara allting. Men jag trodde inte att jag skulle känna såhär, och ja jag vet att det är bäst såhär för min skull. Jag vet inte om jag klarar av att vara vänner nu, förlåt.. Men det kommer bli så sjukt svårt, även om det nu var jag som bröt upp, eller vi kommer överens om det. Det blir bara så jobbigt för mig att höra att du träffar massa andra, och blabla.. Jag trodde att mina känslor skulle försvinna, allting är komplicerat. Har inte förstått förrän nu hur mycket jag tycker om dig, men jag är stark trots allt. Vi får se hur det blir, jag älskar dig sjukt mycket. Men this is life tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0