Nice kväll

Hej alla nattugglor.
Kom hem för en kvart sedan, har tvättat bort smink och sådant precis. Ska lägga mig alldeles strax, är så satans trött. De va iaf niiice hos tessi, massa trevligt folk och vi var iallafall 30 pers. Sedan kom en granne och sa åt oss att vara tysta, för vi hade råkat störa liiite och dessutom var han polis men inte i tjänst, haha så det var lite komiskt. Jag sprang runt å sa åt alla att polisen stod utanför dörren, eller rättare sagt hennes granne. De flesta gick då, och innan men jag var kvar och åkte hem med sascha, johannes, blenda och olivia.  Ser knappt vad jag skriver, mina ögon går seriöst i kors. Vi hörs imorgon när jag fått en natts sömn. Godnatt allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0