Smärta i min mun

Haha asså jag har en blåsa i min mun som gör så otroligt ont, har varit nere på apoteket och köpt någon salva som ska göra det bättre. Jag seriöst gråter varje gång jag äter, det svider som fan! Det är helt sjukt, döda mig någon.. Jadå vet ni det, idag i skolan så va alla sjukt hyper och jätte okoncentrerade, visst kan vi vara konstiga men idag var det extremt. Garvat åt alla hela dagen, alla har haft ett sådant glatt humör, och såna dagar är underbara. Det gör mig på supr bra humör, så jag tänkte till och med plugga litegrann. Hemprov i kemi som ska lämnas in nästa torsdag och hade tänkt att börja lite smått redan nu. Ska antagligen ut ikväll, behöver reda ut lite saker med en kompis.. Därför hörs vi någon gång senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0