SV-NOVELL CHECK

Jag skulle skriva om en novell tills imorgon, kom på det för en timme sedan, och jag hade inte ens börjat med den. Men nu är det klart och jag borde börja på min labbrapport och plugga till mitt so-prov på onsdag. Men jag kommer faila, vilket jag känner redan nu. Min lärare är sämst och det känns verkligen som om jag inte har lärt mig något, och jag brukar tycka so är skitkul, vilket det är men sedan vi fick våran nya lärare, blir det bara tråkigare.. Jag måste iallafall plugga som tusan imorgon, ska dra mig upp till kyrkan på tisdag då det är ungdomskväll och singstar, vilket är sjukt kul. Jaja massa plugg snack, det blir väl något till inlägg antar jag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men lägg ner nu, kristina är ju bra? :S bara du som inte hänger med i svängarna nu när ni börjar nian och trycket ökar en del! :o <3

2010-10-18 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0