@Träning

Kom hem för cirka en timme sedan, är helt sjukt trött. Träningsvärk har jag också, men gymmade iallafall litegran, skönt var det och jag måste verkligen komma iform. Är dessutom jättehungrig, så jag hoppas att det är mat snart, haha.

By the way så har jag läst paows, hugos blogg osv. Precis fått reda på att paulina varit otrogen, fy satan seriöst. Det trodde jag aldrig om henne, efter att ha följt hennes liv så länge. Hon och hugo är liksom gjorda för varandra, och jag tycker så otroligt synd om honom också. Men hon förtjänar inte honom, inte efter en sådan grej. Att bli utsatt för att någon är otrogen mot en är hemskt,  det gör så jävla ont i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0