TRÖTT PÅ ALLA HATERS

Har tänkt på det här, hur mycket tid folk lägger ner tid på att hata Justin Bieber. Jag menar varför? Helt seriöst, hur orkar man lägga ner tid på att säga hur ful han är, att han låter som en tjej, att han inte har någon talang och att han allmänt suger. Okej låt oss säga såhär, han är en av världens största artister nu, har mer visningar än någon annan på youtube och har miljontalsfans runt om i världen, jag kan stolt kalla mig en av dem. Jag hörde hans musik först i mars, då insåg jag hur duktig han var. Lyssnade på några av hans låtar, sedan var det liksom inget mer. Fram till nu under sommaren, då jag har insett hur otrolig han är, hur bra hans musik är, hur fina låttexter han skriver, och att han verkligen har kämpat för det här. Jag stör mig på alla som hatar honom bara därför att, killen har en otrolig talang och är sjukt duktig på att sjunga, men allt handlar åter igen om avundsjuka.

Att han är bög? Aa okej, låt oss säga så.. Men det är inte sant, herregud att alla pojkar därute aldrig kan komma med något bättre, det är den sämsta anledningen någonsin. Jag accepterar att man inte gillar honom, men att tracka ner på andra bara därför är så otroligt onödigt och det bevisar vilket nolife man har. Han är underbar oavsett vad folk säger, visst jag känner honom inte, jag har kompisar som är ett mycket större fan än vad jag är. Men jag avgudar hans musik, punkt slut. Det kanske är patetiskt att sitta och skriva det här, jag orkar liksom inte höra allas åsikter om honom, har tröttnat på dem MEN låt mig tycka om honom. Det är mitt liv, inte erat.


Klockren bild! Haha and I've got Bieber fever.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha bra skrivit sötnos! Men hade han varit lite mer manlig hade jag också gillar hnm ;) höhö

2010-10-17 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0