I can't help feeling, we could have it all, rolling in the deep.

Godmorgon eller vad man säger! Kom hem vid typ fyra imorse, va helt slut och gick och la mig på en gång. Igår kväll va det rätt chill faktiskt, först va jag på långholmen med några. Sedan drog vi hem till någon kille i fridhemsplan och va där någon timme. Sedan tog vi bussen till slussen, iphone med högtalare på högsta volym och satt och sjöng ''Fest hos Mange'' Folk blev skitsura, det va faktiskt kul och flera pekade fuck you när vi skulle gå av, hahaha! 

Sedan träffade jag fredrik och michel, vi åkte till farsta för att gå på fest men det va sjukt tråkigt så vi drog väl efter typ 20 minuter, sjukt ovärt. Tar liksom en halvtimme dit!

Nu ska jag snart duscha hade jag tänkt, sen får vi se vad det händer. Puss!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0