Måndag

Världens sämsta natt, somnade typ halvfyra... Sovit 3 timmar, men det är bra, haha. Träffade fredrik och michel vid två, sjuka i huvudet de är. Ingen av de har skola än så stod och prata med de utanför min port, små komiskt sådär. 

Jadå var det skola igen, sommarlovet har nog varit det sämsta någonsin. Visst vissa delar har varit bra, jag har ju världens bästa pojkvän som jag haft vid min sida hela sommaren, stunder med han har varit så bra, och jag är super lycklig över det. Sedan har jag även blivit nära vän med sjukt många nya människor, vilket är asnice. Men annars nja, det har varit segt liksom. Har knappt gjort någonting, mest varit i Stockholm som de flesta säkert vet. 

Ska röra mig mot skolan om typ 40 min, känns så konstigt att inte gå till Mariaskolan längre. Nu är det något helt nytt liksom, det blev iallafall Cybergymnasiet i Odenplan. Bara att hoppas på att jag får en bra klass, osv. 

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0