Plugg

Sitter här och försöker skriva historia.. Har kommit en liten bit iallafall men aa jag vet inte, det här ska va klart om en vecka exakt idag. Den är förbannat svår, och källorna är skitviktiga så de måste vara med annars får man F. Psykologin kan jag liksom fixa på några timmar, håller på att ladda ner filmen så jag kan se den hemma. Ska nog vila hemma imorgon och gå på tosdag när jag MÅSTE till skolan, vi håller på med en rätt kul grej på svenskan. Haha alldeles för mycket prat om skolan, men behöver skriva av mig, är stressad. 

Nu är jag rädd också, det blåser som jag vet inte vad ute.. Storm typ? Jag vill ha snö, har ingen julkänsla ju och det är mindre än 2 veckor kvar. GE OSS SNÖ NUUU TOMTEN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0