There's nothing wrong with who you are

Varit så sjukligt trött hela veckan, dock är det för att skolan som sagt dödar en, hehe. Hade idrott sista lektionen idag och bussen vi tog som ska stanna vid Slussen gjorde inte det, vilken den gjort hela tiden men inte nu för att centralbron är öppen. Därför åkte vi till centralen, fick åka till slussen och sedan ta en buss där. Till Sickla Alle och sedan visade det sig att vi istället för att börja halv tre började tre. Bra det ändå, haha.

Fick dessutom B på min svenska redovisning och C på mitt religonsprov. Jag är så jävla bra! 

Dessutom är det fett jobbigt, har as ont i min höft så ska förhoppnigsvis till läkaren nästa vecka, haft ont i typ en vecka, inte trevligt. Nu ska jag koncentrera mig på matchen jag lyssnar på! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0