Those christmas lights light up the street

Nu är jag här igen. Måndag nu och sista veckan typ innan det är looov! Fett taggad, weeeho. Men aa 2 stora hemuppgifter som ska vara inne innan lovet vilket är mindre kul. 

Haft en bra helg iallafall.

Fredags: Va hos Felix med några, vilket va super trevligt, länge sedan jag träffade honom och jaa.. De va kul!

Lördag: Chillade hemma på dagen, sedan drog jag ut i Nacka med pontus, ronya och några på fest hos någon kille. Gigantiskt rum hade han, det va helt sjukt, största jag sett helt seriöst, haha. Kom hem vid två tiden och somnade. 

Har börjat droga serien One tree hill, har laddat ner de första tre säsongerna och ska ladda ner resten sen. Det är såååå bra, riktig ungdomserie, hehe.

Nej ska börja med min historia uppgift nu som är asjobbig. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0