Min framtid:

Jag har hela 16 stycken val. Många tycker jag är skitkorkad som har så många, men jag kände att jag kan tänka mig och gå på alla de skolorna. Linjerna jag sökt är då sam sam,  samhälle beteende & musiklinjer.

1. Bromma gymnasium
2. Solna gymnasium
3. Rytmus Musikgymnasiet
4. Blackebergs Gymnasium 
5. Stockholms Estetiska Gymnasium
6. Påhlmans Gymnasium
7. Cybergymnasiet
8. Farsta Gymnasium
9. Psykologigymnasiet
10. Cybergymnasiet
11. Frans Schartaus Gymnasium
12. Klara Södra Gymnasium
13. Viktor Rydbergs Gymnasium
14. Nordiska Musikgymnasiet
15. Fryshusets Gymnasium
16. Vittra Södermalm



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta du ska gå på Bromma? E inte de jätte långt ifrån dig? :o

2011-02-23 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0