Come on baby turn the lights off

Hallå där! Känns som jag har dygnat, haha va vaken tills sju imorse. Sov som sagt hos ronya, och hon somnade runt halvsex. Då satt jag uppe själv framför datorn och pratade med lite folk. Sedan var vi tvugna och vakna tolv därför att hon och några andra skulle hem till anton, jag orkade inte. Var så sjukt trött, så jag fixade mig där och sedan gick jag hem. Kollade på tv en stund, sen gick jag och la mig och sov. Blev väckt av pappa för en timme sedan. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, trots allt skola på tisdag och jag måste gå och lägga mig i tid, men fattar inte hur det ska gå till. Gud va ointressant och läsa, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0