Minns alla känslor fastän det blev såhär

Hej vänner! Under kvällen kom hela världen hem till mig och våldgästade, blev lite smått irriterad så skickade ut alla killar och ronya å jennifer fick vara kvar hos mig. Sedan blev det bråttom då jag var tvungen att äta middag, och vi skulle liksom iväg. Så vi åkte sedan till någon fest hos antons kompis i örnsberg, helt sjuuukt tråkigt. Det blev bättre i slutet, men sedan var alla tvugna att gå därifrån.

Pågrund av det så taggar jag till för imorgon/idag då jag och massa andra ska hem till miriam och norea på fest, det blir antagligen grymt!

FICK PRECIS REDA PÅ ATT JUSTIN BIEBER KOMMER TILL SVERIGE OMG OMG OMG OMG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0