När inget funkar så står du där med mig

Godmorgon kära människor! Sitter hos ronya som ligger och sover, jag har precis duschat vilket var sköönt. Igår så träffade vi anton, pontus, elsa, felix, kevin, sascha och edvin. Det var trevlans, för vi rökte vattenpipa och lite sådant. Sedan kom vi hem runt 12 och jag somnade faktiskt relativt tidigt vilket var skönt. 

Idag ska jag vara med min kära vän ronya, och ikväll ska vi antagligen hem till elsa och chilla galet där, och sedan ska jag med flera sova hos ronya. Awesome night eller vad? eller det beror på vad som dyker upp såklart. Men trevligt ska det bli, inga bilder just nu. Lägger upp när jag kommer hem. CIAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0