gästbloggar

Anna här!

Nu har jag satt ihop en liten header till Jaqueline och även bytt ut hennes bakgrund. Vad tycker ni?  Jag har bråkat med den länge men till slut så blev jag relativt nöjd faktiskt! Utom texterna då. De hade jag kunnat klistra och klippa med för alltid känns det som!! Men det finns en gräns.. ;)

Jag och Jaqueline brukade vara bästa vänner för bara 2 år sen! Känns helt sjukt att vi knappt ses alls längre!! Det är väldigt synd faktiskt.

Nu ska jag dock inte skriva en massa som ingen ändå inte orkar läsa. Men jag ska göra lite reklam för min egna blogg så klart! http://memycucumber.blogg.se där bloggar jag om hästar och om fotografering. Jag har just börjat med foto men är väldigt intresserad av det och har nyligen köpt en finfin kamera!  Jag rider ett antal gånger i veckan och annars så fotar jag hästar väldigt mycket! Så mina två intressen går hand i hand :)

Annars bloggar jag mycket om min vardag och det svåra beslutet att lämna min medryttarhäst som nu letar ny ägare. De som inte är hästintresserade kanske inte ens borde klicka in men gör det ändå! Det kanske faller er i smaken ändå ;)

Måste dock ursäkta mig, är just nu i Skåne och därför är bloggen tom! Men annars bjuder jag på massor av bilder nästan varje dag!! Hihi nu ska jag sluta. Vi kanske ses på http://memycucumber.blogg.se :)

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0