Kärlek

Är du i ett förhållande? - Nej
Har du kysst någon idag? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - Om pojkvännen strular med någon annan så..
Är du romantisk? - Haha nja
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? - Finns så himla mycket, men framförallt att han alltid ska finnas där. Att han älskar mig för den jag är.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? - Haha den lite mer ''styrande''
Vad är viktigt i ett förhållande? - Ärlighet!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Självklart har jag det.
Har du lekt med någons känslor? - Haha ja det har jag.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
- Både och, men förtillfället singel.
Är du en bra pojk/flickvän? - Det hoppas jag..
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Mitt ex
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Runt 30 tror jag
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? - Nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad, haha
Hatar du ditt ex? - Ohja det gör jag.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? - Aldrig, han är en idiot
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? - Ja
När du vill ha någon, vad gör du? - Kämpar för det I guess, ingenting är omöjligt.
Bästa raggningsrepliken?

Hur skulle den perfekta dejten se ut? - Typ nån middag på en fin plats
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - Freddy, men jag har så många killkompisar som betyder sjukt mycket för mig.

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? - Det vet jag inte nu, men sådant svider något otroligt mycket.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? - Någon gång så ja
Vill du ha barn? - Haha nej

Blir du lätt kär? - Det beror på väldigt mycket, men nej det kan jag inte påstå. Men det beror på vem det är, vilket personlighet killen har, osv.
Vad faller du för? Charm, leende, ögon..
Vad är det mest avtändande du vet? - Tjocka killar, förlåt men det är så jävla vidrigt.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? - Ganska viktigt, men det beror på om vad  
Har du fått ditt hjärta krossat? - Ett flertal gånger, ja.
Hur raggar du? - Haha jag har lätt för att charma in mig hos folk, jag vet hur jag ska vara och bete mig ;)
Har du en “utseendetyp” hos killar? - Ohja, en lång kille som har blont/brunt hår. Breda axlar, snygga kläder såsom chinos. Ett fint leende, perfekt!
Vem var din första kärlek? - Felix för typ 4 år sedan, haha.
Va tycker du om one night stands? - Det beror på sjukt mycket, jag är fortfarande oskuld. Men om det kommer ett sådant tillfälle med en sjukt snygg kille, så är det självklart en nice grej. 
Är kärlek allt i livet? - Ja, alltså man har ju kärlek till familj, vänner, pojkvän/flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0