Vild kväll haha

Det blev ett himla hallå igår, massa saker hände. Det var ioförsig galet nice, men ronya å några andra drog när vi kommit dit för att de tyckte att hela grejen sög. Jag stannade kvar där med några andra och sedan blev det ett jävla drag. DJ'n spelade massa bra musik, och alla var glada. Framåt tolv spårade allting och det var ett gäng som kom dit för att förstöra, och det blev slagsmål. Jag som var borta under en timme hade inte märkt någonting, så det var helt galet när jag kom tillbaka. Men iallafall så blev jag och två andra hemskjutsade av polisen så då åkte jag hem till ronya och sov där. 

Ikväll ska jag antagligen ut och träffa ronya en stund, ba chilla galet. Men viii får se vad som händer. Hörs senare. CIAO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0