Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Finns så himla mycket jag vill göra med mitt liv, men framförallt ha ett välbetalat jobb i framtiden efter gymnasiet vilket är de flestas dröm såklart. Jag har redan bestämt mig vad som är min grej, ska bli psykolog när jag blir vuxen, bo tillsammans med en kille som jag verkligen älskar, osv. I baktanken finns också att få en sångkarriar, att jag blir lite smått känd sådär och skriver egna låtar, men det är nog bara en dröm men lite kan man ju alltid hoppas. De som känner mig vet hur sjukt mycket jag älskar musik och vad det betyder för mig. Ångrar ibland att jag inte började på musikskola, för det hade förbättrat allt rätt mycket, men alla gör vi val som man inte allitid är nöjd med. Målet med livet är att göra något bra av det, och jag vandrar med små steg ditåt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0