A crush is when you like someone for a reason. Love is when you have no idea why you like someone. You just can't help it.

Hallå där! Kom ut ur duschen för en liten stund sedan, ska torka håret strax och sedan ta något och äta. Idag ska jag antagligen in till stan och träffa en killkompis, men vet inte än. Kvällens planer är att sova hos Julia och kolla film och bara chilla I think. 

Sorry för mitt långa inlägg igår men har så mycket tankar i mitt huvud just nu och ni som känner mig vet antagligen vem det är om och ja.. Allting är inte så lätt som jag trodde. Puss sålänge


Random bild från igår.. Men de va läskigt, sen såg vi att grenen hängde i ett snöre, hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0