Haha hatar mitt liv

Först för några veckor sedan försvann mitt busskort, nu har jag ju ett nytt men ändå.. Nu hittar jag inte mitt matkort så antar att jag måste köpa ett nytt, vilket innebär hundra jävla kronor. Jag orkar inte med det här, snacka om slarvig seriöst. Blir så sur på mig själv, för jag är aldrig det annars....

Lite småkul dag faktiskt, garvat helt stört mycket i skolan. På historian blev våran lärare skitsur och bad oss alla att gå ut från klassrummet, pågrund av att några satt och harkla sig med flit, lät helt stört, hahaha. Vi beter oss som i typ lågstadiet, tycker påriktigt synd om lärarna som har oss på lektionerna. En och en halvtimmes matte också, sista lektionen. Riiiktigt segt, men aa har matteprov om 2 dagar. Döda miiig!! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0