If I could reach up and hold a star for every time you made me smile, I would have the whole night sky in the palm of my hand

Har kommit en lång väg på min uppsats, är seriöst stolt över mig själv, haha. Ska skriva det sista tomorrow, sen är jag klar med den! 

Har bara 3 rätt sköna lektioner imorgon, sedan ska jag in mot stan och göra min kära vän en tjänst. Sen blir det hem, plugga lite och sedan ska jag och Ronya till fina Pontus skola som vi lovat i typ två månader, hehehe. Kommer bli tjockt nice, måste även tillägga att det går helt sjukt snygga killar där, jag kommer dö.... Typ därför man går dit? ;) Förutom pontus då, hihihi. Aja Nattinatti!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0