Life is like a book. When something goes wrong, just turn the page.

Hallå där! Slutade tolv idag, skönt som satan. Är helt slut efter inatt, kunde verkligen inte sova och somnade runt halvtvå någon gång. Fick reda på att jag har prov på torsdag i historia och fetaste provet i psykologi om två veckor, och ja de som läser det vet vad jag snackar om. Psykologi är inte direkt enkelt om man säger så, minns första lektionen jag hade det. Fattade verkligen zero, och jag satt där som ett frågetecken Men bara och bita ihop och försöka börja plugga i god tid. Något som jag är bra på... Inte.

Allt är så himla segt, behöver ett lov nu känner jag. Det är liksom 4 veckor kvar, och jag ska stå ut.. *Suck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0