Mitt allt

Att lura sig själv att man mår bra är det dummaste man kan göra, jag mår inte bra utan dig, jag är inte hel utan dig. Det spelar ingen roll om det gått en vecka eller två, jag vet vem jag vill vara med. Jag vet exakt vem jag vill ha, för jag älskar dig fortfarande lika mycket även om det hänt småsaker som gjort det lite småjobbigt mellan oss. Du är mitt allt, den jag vill vara med föralltid.. 3 månader är ingenting, men det är något. Jag kan inte låtsas som ingenting. Att jag är glad, för det är jag inte. Jag kan inte leva utan dig, det går inte, jag existerar inte.. Jag saknar dig, jag hatar det här, vi två är meant to be.. Erkänn det för dig själv, du vet att det stämmer. Jag kan inte längre, det funkar inte. Förlåt för att jag är så svag, men det river mig i stycken. Fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0