Jag suger på att uppdatera

Skriver lite nuråå efter några dagar. Vad har hänt? Jo skolan drog igång ordentligt förra veckan, pallade inte så va hemma måndag och onsdag. Sjukt lång och vidrig vecka, segt.

Igår så va jag med Ronya, Pontus och några andra hos en kille i Karlaplan. Rätt soft, mycket folk och så men jaa.. Saker blev snodda, förstår mig verkligen inte på de som snor. Är människor så fattiga att de måste ta andras grejer? Helt otroligt, det skulle aldrig falla mig in. 

Just nu händer det inte speciellt mycket, alla va tråkiga ikväll så ja. Har kollat one tree hill och inte gjort något. Men de är livet ibland liksom. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2012-01-22 @ 14:31:04
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0