Näst sista dagen på lovet

Jag har sån grov ångest, haha. Kommer ha så sjukt mycket i skolan nu när jag kommer tillbaka, det är hemskt. Vänt på dygnet totalt och somnar vid 4 och vaknar vid typ 2 och har gjort det i över en vecka nu. Blir intressant att komma upp på tisdag när jag börjar åtta, wish me luck liksom. 

Aja igår så var jag, ronya och pontus i Kungsträdgården och tog emot de svenska spelarna eftersom att Sveriges juniorlag vann VM-GULD! Det va sjukt kul, och helt underbart att se, alla va så söta. Det var dessutom 10.000 där så ja man kan ju lugnt säga att det var smockat med folk. På kvällen gjorde jag inte så mycket, hade planer men det sket sig så jag va hos Melinda en stund. Sedan drog jag hem och kollade film och chillade. 

Ska förhoppningsvis sova hos Julia ikväll, som en sista grej nu innan det roliga är slut. Det där lät otroligt deprimerande, men aa så jag känner mig, haha. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0