Kan du minnas våran kärlek när du hör denna låt

Blev inget plugg ikväll heller.. Suck säger jag bara, vet faktiskt inte hur jag ska klara av mitt prov. Men ska prata med våran lärare imorgon, det är faktiskt hennes fel. hon är sjukt dålig på att lära ut så enligt mig är det faktiskt inte mitt fel att jag inte kan något. Jag har fått en ny datorskärm, hur nice som helst. Den är svart och mycket finare än våran förra ;) Ska lägga fram kläder osv, för imorgon. Sedan ska jag gå och lägga mig. Är otroligt trött och det brukar ändå dröja en stund innan jag kommer i säng.

Är ledsen att jag inte kan lägga in bilder men det är därför att datorn är störd?.. När man kopplar in mobilen så ansluts den inte till datorn -.- och det är sååå irriterande. Men ska få en ny dator snart så de är iaf bra! Aja men vi hörs imorgon bitti som alltid. Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

god natt sweetie <3

2009-11-03 @ 22:38:31
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0