NO-PROV avklarat!

Jaa! Äntligen slipper jag oroa mig för det. De gick ganska bra tror jag. Men får nog bara ett G, men jag nöjer mig faktiskt med det. Idag har det inte hänt så mycket, vi har fått nytt schema som är lite bättre än det förra iallafall. Jag pallade inte idrotten efter all springning igår och jag har träningsvärk om man säger så. Haha dags för mig att börja träna, har inte tränat i sedan oktober förra året?! Uschusch inte bra säger jag bara, vill definitivt inte gå upp massa i vikt. Ikväll händer inte mycket, jag ska bara slappa. Slipper plugga idag och tar istället tag i SO-PROVET som jag har nästa fredag imorgon. Jag ska ha VG/MVG så då gäller det att plugga riktigt mycket. Hörs snart, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0