Sen uppdatering

Anledningen till det är att jag kom hem vid sju.. Var ju med henric idag, mysigt värre.. Kom dit runt haltvå och vi gick hem till honom och låg och myste hela dagen. Tog bussen hem vid sex tiden och var hemma redan runt sju. Jag åt och sedan gick jag ut och mötte upp sascha, robin, samuel och någon annan kille som jag aldrig sett förut.. Vi gick runt lite och senare så försvann de. Så jag, sascha och robin pallade oss hem till mig en stund och vi satt bara och tog det lugnt, eftersom att det är skitkallt ute! Vid kvart över nio gick vi ut igen och tog tunnelbanan till zinken och där träffade vi lite folk. Vi mötte även upp kevin och det slutade med att jag, sascha, alex, theo och robin satt i ett trapphus eftersom att vi alla frös sjukt mycket. Haha luffare är vi ju såklart (a)

Fick även veta att Sverige förlorade matchen mot Danmark.. Tyvärr så åker vi nog troligtvis ut nu, usch & fy säger jag bara! Meningen är ju att Sverige skulle vinna men vi har ju blivit så himla mycket dåligare i fotboll än förut..?

Vi kanske hörs senare, men det är tveksamt. Är skittrött och jag måste ju ladda för i morgon. För då blir det plugg och sedan på kvällen ska jag se GREEN DAY på globen ;) Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0