Det var kärlek vid första ögonkastet, du fick mig att känna så

Jaa! Känner mig rätt duktig, kan åtminstonde det mesta i matten. Men jag glömde spanska pappret i skolan så jag kommer vara såå körd imorgon.. Men kan faktiskt skylla på att jag har matteprov och behövde all tid jag kunde få till det. Matte är LITE viktigare än spanska..

Ska strax sätta mig framför tvn och se OSKYLDIGT DÖMD, haha ett måste känner jag.. Mikael Persbrandt är en av sveriges bästa skådisar enligt mig så självklart missar man inte den. Sedan blir det kanske ett inlägg till innan jag ska sova men det får vi allt se. Men annars så rundar jag av och säger god natt :)


old picture nu.. Från april på valborg.
Det har alltid varit vi, kommer alltid vara.
Låter låten tala för sig själv. I love u sis!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oskydligt dömd var as bra! Elle hur ?? :)

2009-09-30 @ 22:46:52
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Ja absolut ;)

2009-10-01 @ 07:04:21
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0