Nytt än en gång

Jadå var det dags igen, har nog haft minst 5 bloggar men jag har hela tiden tröttnat och lagt ner dem. Men nu ska jag minsann försöka ha kvar bloggen ett tag och uppdatera så mycket jag kan om dagarna.

Just nu har jag miljontals läxor. Matteprov, spanska förhör och No till på torsdag, helt otroligt. Ibland förstår jag inte hur lärarna tänker, även om man ska planera alla läxor och prov i god tid. Men jag är inte duktig på att plugga, och har knappast gjort någonting ikväll utan suttit framför datorn istället. Inte bra om man säger så, imorgon blir det skärpning och då måste jag sitta med läxorna hela kvällen. För jag ska iallafall få G i matte.

Idag har det inte hänt så speciellt mycket, plugget var väl helt okej.. Förutom att vi slutar klockan fyra och har två matte lektioner på morgonen. Personligen tycker jag att det suger, men som tur är så ska vi få nytt schema med tidigare dagar. Är verkligen så trött på kvällarna, skolan tar ut på alla krafter.. Men samtidigt så ska jag minsann kämpa mig igenom åttan och nian, och sedan försöka få så bra betyg som möjligt. Posetiv inställning, är det enda som behövs, för då leker livet, HAHA.

Tack till super söta Nathalie som fixade min design, den blev jätte fin. Btw så saknar jag dig as mycket, så vi får ses snart gumman!

Förresten så blir det inte så mycket bilder, tråkigt? JAG VET!. Men min dator är riktigt dålig så jag kan inte lägga in bilder för att det är något fel.. Men iallafall, tror inte det blir mer uppdatering ikväll. Men vi hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0