Dag 02 - Min första kärlek

Haha okej.. Det här är lite smått intressant, det var väl för tre år sedan. Då jag var 12 och jag hängde på plattan med mina vänner, under den tiden var jag emo och väldigt mycket inne på playahead. Där började jag snacka med en kille som hette jakob, han var ett eller två år äldre än mig och ja. Vi smsade och sånt, sedan bad jag honom att komma in till stan, vi lärde känna varandra bättre på det sättet. Det roliga var att han va ett huvud kortare än mig och helt sjukt ful om jag tänker efter nu, fattar inte vad jag såg i honom asså. Men ah, idag har vi ingen kontakt utan jag ''gjorde slut'' på ett taskigt sätt efter att vi hade varit tillsammans i två veckor. Jag minns också att han strulade med någon annan tjej då också, jag blev så ledsen. Men det löste sig tydligen sedan och jag förlät honom (?) Iallafall då var jag liten och omogen, och förstod mig inte på kärlek vilket jag iallafall gör lite bättre nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0