Min bästavän

Jag kan konstetera att jag har många väldigt bra vänner. Men det finns en person som känner mig bäst, han heter Freddy Örtendahl Alm. Du betyder helt otroligt mycket för mig, och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. Vi har känt varandra i snart 2 år, från början var vi liksom inte så tajta men sedan blev du och jag det under sommaren 2009. Du vet allt om mig, och du ska vara medveten om att du är helt underbar. Du har gett mig hopp i mörkret, Du finns alltid där för mig oavsett vad.

Freddy, du känner mig bättre än de flesta, du vet var min gräns går och ja, du är så sjukt fin. Vi har upplevt så mycket liksom, men grejen är den att du bor över en timme från mig, så vi ses inte så ofta. Utan håller kontakten på sms och sådant. Men jag vet att jag alltid oavsett kan vända mig till dig vad det än är, jag känner mig trygg i ditt sällskap. Människan har blivit som en egen bror för mig, du backar mig oavsett situation och jag är lyckligt lottad som har världens bästavän. Jag kommer alltid att finnas där för dig, efter all tid som gått så funkar det bara inte utan dig, och jag hoppas verkligen att du vet att du alltid kan höra av dig till mig vad det än är. Det är viktigt att du inte glömmer bort det, en oändlig vänskap är vad du och jag har.

Ingenting kan mäta sig med hur mycket jag älskar dig, hur tacksam jag är för allting du gjort för mig, att jag aldrig någonsin kommer ångra att jag en gång träffade dig. Att aldrig ha bråkat bevisar hur äkta våran vänskap är, att den är stark nog att klara vad som helst.


Kommentarer
Postat av: Freddy<3

Som jag en gång sa vänskap växer inte på träd man måste lära sig att finna den, människor är olika vissa idioter och måste lära sig tänka,andra tänker utan att säga, sen finns det folk som tänker på allt stöttar sina vänner in i slutet ställer alltid upp hjälper och stöttar,backar och tröstar, in i vått och torrt. Det är det jag alltid har gjort för dig och alltid kommer göra<3 och jag tackar dig jupt för att du även alltid finns vid min sida som inte många gör<3 du betyder mycket för mig oxå<3<3

2010-12-12 @ 15:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0