Sänkt i musik -.-

Hej på er, orkade inte blogga igår. Va trött och sov halva kvällen typ, hah. Ah men idag hade jag redovisning på musiken, har varit borta en massa och det har maja också då vi skulle spela en låt tillsammans. Så nu sänker hon mitt betyg, vilket jag är skitsur på. Inte mitt fel att jag varit sjuk liksom? Men thats life, får höja det igen nästa termin. Betygen sätts ju imorgon, va jag inte pallar det asså! Men sen var ju självklart maja sjuk idag också, så inte kunde jag spela det nej. Det sög ju, aja senare ikväll ska jag äta mat först och främst, sedan plugga so. Muntligt förhör imorgon, inte trevligt.


Haha det där säger allt om mina spanska lektioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0