De sista timmarna..

Jag tillbringar i Sverige på 2 veckor! Helt sjukt alltså, har inte så mycket att skriva om jag ska vara ärlig. Det enda jag har gjort idag är att packa och kolla på film.

Nu kommer jag troligtvis inte skriva något under de här veckorna eftersom att jag inte har någon dator. Förutom om jag inte hittar något internetcafe såklart. Kommer sakna alla så så såå super mycket, och det är flera stycken som är ett måste att träffa när jag är hemma igen. Nu hoppas jag iallafall på att bli brun, det är väl ungefär därför jag vill åka utomlands. Haha! Hinner nog inte blogga inatt, eftersom att jag ska gå upp 03:50 och taxin hämtar oss här 05:00. Gott nytt år än en gång och hörs vi inte så skriver jag om 2 veckor. Många pussar och kramar



Ett år sedan snart..



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Saknar dig gumman <3

2010-01-07 @ 00:48:50
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0