Anna Älskade Friström Wevill

Ibland är jag rädd, rädslan kryper intill mig när jag minst anar det. Att förlora dig är nog det absolut värsta som kan hända, ärligt talat så tror jag faktiskt inte att jag skulle kunna gå vidare. Du är underbar på alla sätt och vis, och allt det vi har delat.. Det går absolut inte att beskriva med ord, för jag har haft så kul med dig och alla skratt, tårar, bråk, minnen och ja.. Vad mer kan jag säga? Det enda jag skulle begära här i världen att du föralltid stannar hos mig, och ja jag vet! Du hatar sådana löften, och man ska vara försiktig med vem man säger det till, men när det gäller dig så är det något jag menar. Du har lättat mitt hjärta så många gånger, du får mig alltid glad och även fast vi ibland inte haft de bästa tiderna på året så hindrar det inget. Vi har ett ärligt talat jävla humör båda två, ingen ger någonsin upp när vi bråkar/tjafsar men tillslut så löser vi det alltid. Jag kallar faktiskt det äkta vänskap, och det är inte många som jag vågar ge mitt hjärta till men du är nog den som jag ser en framtid med. Kan tänka mig om 10 år, där står vi två fortfarande och har lika kul som nu, skrattar åt alla sjuka minnen. Där endast du & jag finns, och tänk så mycket vi kommer att gå igenom tillsammans. Det är så självklart för mig att du är min bästavän, den jag vill dela allt med. Dig mår jag så bra med, och jag kan vara mig själv med dig. Våran extremt konstiga humor, och hur otroligt omogna/barnsliga vi kan vara ibland. Men vad förändrar det? vänskap är till för att man ska känna sig fri med personen och det är precis vad jag gör. Älskade hjärtat så mycket har förändrats på ett år, även du och jag men ändå så håller vi ihop, och det har snart gått 5 år. De åren har vi delat tillsammans och trots motgångarna så kämpar vi tillsammans och det är precis vad systrar gör. Alla kvällar vi haft, mest hos dig ute i ingenstans då. Haha jag garvar bara jag tänker på det, våran låt som vi skrev i mars förra året. Gud vad jag kommer ihåg det, och vi garvade så sjukt mycket åt det! Allting som vi snackat om, alla ''hemligheter'' vi delar du och jag. Att känna sig så trygg med någon, att veta att hon inte säger vidare till någon annan. Den känslan är så underbar, och jag kommer alltid att stå vid din sida oavsett vad som går snett. Du har fått mig att se ljuset i en mörk tunnel, ditt underbara leende gör mig bara så glad och jag vet att vi klarar allt tillsammans. Bara vi aldrig ger upp, så kommer allting att ordna sig tillsist, trots att livet är skit ibland, så vet du att jag finns där, var du än befinner dig i världen. Tänk att sverige är så stort, och ändå hittade jag världens finaste människa, en tjej som är unik. Jag har fått dela den bästa tiden i mitt liv med dig, och tro mig det finns absolut ingen jag älskar så sjukt mycket. Du är den andra delen av mitt hjärta, den andra delen av mitt sinne. Jag är så lycklig med dig, och du är det allra bästa som finns. Tack för allt du har gjort för mig, det betyder så enormt och jag vill att du ska veta att du är min lilla skatt. Lillasyster älskar sin Storasyster. Alltid du & jag, no matter what, hoppar du, hoppar jag. Remember?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0