Ändrade planer -.-

Blir inget Järbo imorgon, för det sket sig.. Så istället ska jag till anna och sova hos henne, sedan ska vi till hennes stall på tisdag klockan åtta på morgonen! Väldigt tidigt måste jag säga, jag kommer inte överleva. Jag har sovit till ett varje dag under sommarlovet, och nu ska vi upp klockan sex.. Vill inte ens tänka tanken, haha usch..  Känns som att jag ska till skolan.. Uäääh säger jag bara som sagt. Men en dag under lovet, spela roll, vilken dubbel moral jag har..

Idag har jag degat hemma heladagen, sedan gick jag ut med mina föräldrar och åt middag vid sex. Sedan åkte jag till lidingö och träffade Jennifer. Det va mycket trevligt, har inte träffat henne på evigheter..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jorå allt är underbart :D

2010-07-04 @ 23:59:40
URL: http://conler.se
Postat av: simone

urläckra foton där! ;)

2010-07-05 @ 09:50:22
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0