Betyg & sooommarlov

Tror jag sagt det tusen gånger men idag får jag sommarlooov. Jag är super glad & denna dag kommer bli lyckad. Kvällen också såklart, vi får se vad vi gör. Antingen rålis eller bromma som sagt, men först och främst ska jag prata med theo i skolan. Han vet allt om bromma, hihi. Jag är såå taggad. Sover nog hos maja ikväll, kommer bli mys ju. Vi kommer komma hem sjukt sent och då orkar jag inte åka hem.

Jag har iallafall duschat, klätt på mig.. Men jag har massa kvar att göra nu, kommer säkert fastna här och komma på att jag måste fixa mig om typ en timme, haha. Aja efter skolan ska jag gå och äta lunch med maja, blir säkert trevligt.  Ni får även reda på mina betyg.. Jag är orolig för de, och jag kommer antagligen dö. Inga IG'n iallafall som jag sa för någon vecka sedan, jag är så bra. Tror jag höjt mig i några ämnen också.. Puss på er ;)


Söta Robiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0