Lugn dag

Hejsan.. Dålig uppdatering, ajaj inte bra.

Idag har det varit en riktig chill dag. Jag träffade maja, sedan åkte vi till hornstull.. Mötte kevin och pontus, sedan blev det långholmen. Dit kom felix, anna & susanna. Felix & anna är såå sjukt söta, jag dör, haha! Efter det åkte vi hem till maja, åt och sedan blev det ut igen. Sen hände det lite saker, så det blev världens drama.. Men det kan jag inte prata om här. Vi träffade också sascha, tessi & gaby en stund. Skriver allt kortfattat för annars blir det sjukt tråkigt att läsa. Snart ska jag fixa mig, ta bort smink och så. Ska inte lägga mig försent idag för imorgon blir det hård träning med maja. Vi har slarvat som bara den. Hörs innan jag går och lägger mig. Puss!


Naaaw så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0