Ny header & design

Oh yes äntligen! Både olivia & anna har hjälpt mig. Jag fixade till bilden lite, olivia hade redigerat den och ja. Anna fixade allt och la in det. Tack så hemskt mycket båda två! Ni är bästbästbäst!

Åt iallafall middag med maja och melinda, är sjukt mätt.. Ni förstår inte, sådär äckligt mätt så man vill spy, haha. Jag och maja åkte in till stan för att se petter, men vi hittade det ingenstans så det gick inte bra. Det var väldigt synd för jag hade verkligen velat sett honom som jag sa förut. Men då rullade vi tillbaka in till söder och hittade en kundvagn som maja skjutsade runt mig i. Sjukt kul, folk glodde på oss som vi var helt dumma i huvudet.. Konstigt va?! Det va gaaalet roligt iallafall. Vi hörs senare med ett godnatt inlägg. Puss sålänge!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0